«Україна дуже прогресивна в розвитку cashless-технологій. Безготівкові оплати вже стали стійкою звичкою українців. Половина користувачів готова повністю відмовитися від готівкових оплат», –генеральний директор Mastercard в Україні та Молдові Інга Андрєєва

  • /
Топменеджери компанії Mastercard поділилися внутрішньою статистикою динаміки cashless на європейських і українському ринках під час пандемії, а також даними дослідження MasterIndex про вподобання наших співвітчизників у цій сфері. Опитування проведене InMind на замовлення Mastercard у червні 2021 року.



40,8 млн, 30% і 38%

Це три, на перший погляд, парадоксальні цифри. Перша – кількість активних карт в Україні. Друга – частка дорослого населення, яке не має рахунків у банку. Третя – частка малого та середнього бізнесу, який надає своїм споживачам можливість безготівкової оплати.



38–40%

На стільки під час пандемії зросла безготівкова оплата за продукти харчування, електроніку й меблі в Україні. Для порівняння: у середньому по європейських країнах зростання cashless у сегменті продуктів харчування склало 26%, електроніки – 24%, меблів – 16%.



61%

Стільки українців хотіли б розплачуватися cashless на ринках. У топ очікувань також входить безготівкова оплата в громадському транспорті, перукарнях, таксі, навчальних закладах і навіть на пляжах.



66%

На стільки в Україні зросла кількість онлайн-оплат у першому кварталі 2021 року в порівнянні з аналогічним періодом 2020-го. Лідерами динаміки покупок в e-commerce стали спорттовари (зростання в 7,5 раза) і товари для будинку, інтер'єру (в 4,5 раза).





Більше тут: https://mind.ua/publications/20227962-11-faktiv-pro-cashless-yak-ukrayina-zanuryuetsya-v-bezgotivkovi-rozrahunki